29 - vad har jag lärt mig den senaste månaden?

Jag har lärt mig att det inte är värt att ge upp. Att när man vill ge upp och verkligen inte orkar ta ett enda steg till - då finns det alltid hjälp.
Min skolgång har varit riktigt kass. Från halva förra terminen ungefär och hela detta år har jag mått som en säck möglig potatis och skolan har verkligen lidit. Jag har varit beredd att sluta helt för jag har inte orkat.

Men. Föräldrar som för en gångs skull tar sig tid att lyssna, en snäll mentor, en gullig rektor och en fin kurator har fått mig på fötter. Samt stöd från mina lärare.

Saker kan bli bättre. Jag är inte gjort för att ge upp, jag har alltid lite mer att hämta.

Det är en bra lärdom.

Jag är starkare än jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0