Day 12 - whats in my bag

I min väska är det alltid kaos. Ett tag skapade jag viss ordning eftersom jag bytte väska ungefär hela tiden. Använder man tre väskor i veckan kan man inte ha hur mycket saker som helst med sig.
   I höst däremot har jag fastnat för väskan jag fick i julklapp av Alex förra året (eller året dess för innan?) och det medför att jag har samlat på mig en hel del...


Finväskan. Som jag inte kom på att ta kort på förrän efter jag fotat inutijoxet, så det blidde en web cam-bild av dålig kvalitet. Sånt är livet, mright?

Klicka på bilderna så blir de större. Coolt va?


I bakre facket:
 - Plånbok
 - Tändare
 - Såpbubblor
 - Tuggumipaket (med ett tuggummi i)
 - Busskort
 - Ögonbrynstrimmer (skumt, jag vet)
 - Tre olika örhängen
 - Spegel
 - USB-grej till minneskort
 - Hårnålar
 - En krona
 - Röd ögonskugga
 - Röd blyertspenna

I främre facket:
 - Tandkräm
 - Tandborste
 - Pincett
 - Eye-liner
 - Två ögonskuggspaletter
 - Plåster
 - En säkerhetsnål

I stora facket:
 - Boken "Jo, du kan"
 - "Svar på tal - antirasistisk handbok"
 - 3D-glasögon
 - Grön överstrykningspenna
 - Grön bläckpenna
 - Fodral att förvara bindor i
 - fingervantar
 - Hörlurar, två par
 - Schema
 - Diverse blandade papper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0