Day 04 - what I ate today

Dagen är inte slut än, så jag hinner nog äta lite mer innan jag lägger mig, men jag vet inte hur min eftermiddag/kväll ser ut och då kan jag ju lika gärna ta det säkra före det osäkra.

Så. Vad har jag ätit idag? I morse (obehagligt tidigt, vid kvart över sex) åt jag en tallrik fil och All-Bran, en (vit) macka med ost och smör samt drack en kopp svartvinbärste. Väldigt intressant.
   Lunchen (obehagligt sent, tolv) fick bestå av två (vita (skäms)) mackor med ost och smör och salami samt citronte.

Sen ska man väl ha en snygg bild på maten också, men orka knäppa kort på en macka liksom. Roligare kan man ju ha det. (Det här inlägget hade varit så underbart igår - ni skulle bara veta, oj oj oj vad jag åt alltså!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0