Day 01 - introduce myself

Jag heter Hannah.

Min favoritglass i hela värdlen är Piggelin. Jag tycker inte så mycket om byxor men gillar att slå in paket. På mitt rum är det alltid stökigt fast jag inte gillar stök och så har jag skilda föräldrar. Pluggar samhälle juridik, fast varför vet jag inte för jag har alltid varit fast övertygad om att jag skulle läsa es bild på gymnasiet. När jag blir stor vill jag bli socionom, men helst vill jag ju förstås försörja mig på att måla och skriva.

Det var nog allt jag vill skriva om mig. Fakiskt.

Edit: Från och med dessa trettio dagars början ska jag bli en ny och bra människa. Många har sagt så tidigare och många kommer säga så efter mig. Men jag ska göra mitt bästa och jag ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0