1 - nytagen bild på mig samt tio saker som ingen ännu vet

Tio saker är väldigt mycket och jag är väldigt öppen med allt som andra faktiskt inte har att göra med alls. Men vi gör ett försök:

  • Jag håller just nu på att laga en omelett med bacon och brieost
  • Min ytterjacka är slängd på hallgolvet
  • Trosorna jag har på mig just nu har jag fått av Alex
  • Precis efter ovan punkt sprang jag ut i köket
  • Lyssnar på en superfin låt som heter "Sov lilla ängel" med bandet Näsblod

Det var det det. Fyller på med fem punkter till som folk faktiskt vet, dock kanske inte så jättemånga.

  • Jag har varit vegetarian, men det gick sådär. Är för lat för att laga min egen mat om föräldrarna ändå gör det, plus att jag älskar bacon och kyckling.
  • Jag gjorde teoriprov till körkortet idag och blev godkänd
  • Innan jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän stod jag inte ut med att se mig själv utan smink. Idag kan jag tycka att jag är fin även när jag är nyvaken.
  • Jag har gått från att i ettan få ångest om jag blev fem minuter sen till en lektion ha högst frånvaro i klassen
  • Jag går Bild på Kulturskolan och har på riktigt övervägt att gå om gymnasiet för att få stanna där, för jag älskar lärarna, uppgifterna, eleverna och framför allt stämmningen som råder där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0